Packar ihop..

Nu kom även detta till sitt slut. Imorgon är de dags att åka tillbaka till Sverige. Kom jag inte hit nyss?! Hann jag ens landa..?
Hursomhelst har jag haft två underbara veckor här!

Idag åkte jag, min f.d. värdmamma, hennes systers nya au pair å mormorn med alla barnen till en stooooor park. Stannade där i några timmar innan vi åkte hem å lekte vid poolen ist. Jag lånade en bil å åkte iväg å tog hand om min sista shopping.
När jag kom hem igen var de dusch å ombyte som gällde innan vi åkte till kinarestaurangen för middag. Den middagen som skulle ha skett för ett år sen men blev "inställd" pga av vissa omständigheter med den då nya au pairen.

Dagens avskedsmiddag blev perfekt. Älskade fina värdfamilj vad jag kommer sakna er!

Men nu är de Sverige som gäller några dagar innan de blir Norge. Äventyren fortsätter. Packa upp, packa om.
Blir en mysig familjemiddag när jag kommer hem till Svedala, de är efterlängtat å uppskattat ♥

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0