vad är på gång..?

Men vad är de som sker? Kan kanske ha valt den sämsta platsen att vistas på just dom här veckorna..! (faast jag älskar NY å skulle inte heller vilja vara på något annat ställe)
Först jordbävning å nu väntas en rejäl orkan?! Jaa jag vet inte vad jag ska säga. Vi får vänta å se helt enkelt. Men dom har börjat evakuera här omkring.

Idag shoppade vi en jädra massa innan jag tog 5-tåget tillbaka till Long Island. När jag kom hem åkte hela familjen till Long Beach å åt middag på Swing Bellys för det är lillkillens 2 årsdag.
Tänk att för exakt två år sen jobbade jag min första dag som au pair. Så är de.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johan

Faan du får hålla i dig nu då

2011-08-26 @ 06:11:26
Postat av: Jessicas Mamma

Ja vad är de här:( Ett helt år å inget hände å nu händer allt när du e där två veckor! Var rädd om dej.Älskar dej massor! Pussar å kramar!

2011-08-26 @ 06:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0