Svenska köttbullar

Idag har vi tagit de lugnt å passat på att mysa vid poolen. Mitt på dagen åkte jag å handlade å spenderade eftermiddagen med att laga köttbullar. Svenska köttbullar med hemma gjord potatismos å sås till min amerikanska familj. De blev uppskattat! Vilken tur =)

Nu ikväll åkte jag, Gabi å den äldsta till Walmart å Target för att köpa skolmaterial inför skolstarten. Det tog oss timmar att hitta allt som skulle köpas, men listan blev nästan helt avbokad. Jag köpte en present till min värdfamilj som jag börjat mecka med. Men imorgon måste jag låna en bil å dra ut på en sista shoppingrunda, för på torsdag vill jag bara kramas hela dagen..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0