Semester!

Idag har jag verkligen inte gjort nånting!!
Vaknade, tog en kaffe å satte mig ute vid poolen med resten av familjen å där stannade vi hela dagen. Solade mig röd som en kräfta å badade tills jag blev ett russin. Värmen är verkligen sjuk här. Jag hade glömt bort att de kan bli såhär varmt.

Har precis duschat å lagt mig i bäddsoffan. Födelsedagsgratulationerna börjar trilla in. I Sverige är de ju redan dags så att säga.
Imorgon ska jag ge mig den allra bästa presenten; massa shopping under fyra dagar i NYC.
What else could you wish for?

Godnatt mina vänner

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis på födelsedagen, hoppas dagen blir fin:)Älskar dig massor!! Pussar å kramar mamma å pappa

2011-08-22 @ 06:23:54
Postat av: Evylyn TREEEEVLIG TREA

Hjärtat!!!! Jag saknar dig!! Grattis så in i helvete! LOVE YOU! förstår inte att jag inte är med er till NYC! Kärlek <3

2011-08-22 @ 19:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0