Livet på guldpinnen

Jag slog upp ögonen i den gamla bäddsoffan i morse, å hur obekväm den än må vara så var det ren lycka.
Trodde inte solen skulle orka ända fram idag, men till min överraskning levererade den en värme på säkert upp mot 30 grader. Det var givet att leka i poolen å sola hela dagen.

Nyss har jag avnjutit en efterlängtad pizza night med hela gänget. Som jag saknat det.

Imorgon blir de stort kalas. Precis som förra året ska jag, den näst äldsta å den yngsta fira våra födelsedagar tillsammans eftersom dom är så nära inpå varandra. Grillbuffé å en hel massa tårtor å cup cakes!
Om jag inte går upp en hel del i vikt under dessa 2 veckor blir jag mycket förvånad. Mycket förvånad.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0