Långa dagar. Snabba dagar

Onsdag är redan över, vilket betyder att imorgon åker jag tillbaka till Long Island för att spendera den sista veckan med min gamla värdfamilj. Dagarna har gått så otroligt fort, men ändå så hinner vi med en massa.

Idag shoppade vi såklart. De finns många listor å följa, de tar sin tid.
Men vi hann oxå med;
-mys i Central Park
-häst å vagn-tur i Central Park
-en sväng in på The Plaza
-middag på Fridays

Nu är jag som vanligt helt slut. Blåsan som skapades av gårdagens promenerande ser idag ut som en extra tå. Jag har fått sex tår på vänsterfoten. Helt sjukt. Men de är de ju värt.

Dags å packa ihop resväskan. Imorgon säger jag hejdå till NYC.. Det gör ont i hjärtat.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0