Irene

Jaha ja, kanske dags att börja förstå allvaret i det hela. Jag vet verkligen hur illa det kommer att bli, men man kanske ska ta å förbereda sig på att de kan bli illa. Blir ju en glad överraskning om de går lika smidigt som jordbävningen..

Hursomhelst väljer jag att inte oroa mig för mkt. Ta det lite som det kommer. Det kanske är fel, eller rätt. Jag vet inte, jag har aldrig varit med om en orkan som den här.

Men idag har det varit fint väder, å jättevarmt! Vi badade i poolen å spelade disney-monopol. På eftermiddagen tog jag å ett av mina värdbarn en promenad till tåget å hämtade Emma. Hon ska bo här med oss över helgen.
De blev pizza night i vanlig ordning å nu har vi följt nyheterna på både tv å webben.

Imorgon ska vi bunkra upp å förbereda oss för att stanna inne under söndagen.

Godnatt



Kommentarer
Postat av: Syster

2011-08-27 @ 08:38:26
Postat av: Syster

E d så smart å stanna? E d inte bättre å ta sig en bit inåt land å ta in på ett hotell ett par nätter? Känns inte som att man ska chansa å spela roulette me livet.. Ja älskar ju dig!

2011-08-27 @ 08:41:04
Postat av: jess

jo visst, men vi är i ett relativt säkert område i ett säkert hus. att ta sig ut på vägarna nu är i princip omöjligt. dessutom lär de vara väldigt svårt att få tag på hotell.. jag älskar dig oxå! de kommer gå bra.

2011-08-27 @ 08:44:48
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Hjälp mig vinna en macbook air, klicka bara på länken! :)

http://www.studeravidare.se/bloggc?id=11qxc4k0fbk

2011-08-27 @ 09:24:46
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Syster

Okej.. Känns inge bra.. Men säger du d så! Va försiktig bara å tänk på att du e viktigast! Vi kan väl kanske höras nåt imorgon! Älskar dig massa massa! Puss puss

2011-08-27 @ 14:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0