Beautiful day

Idag var de solsken å värme! Vi lekte vid poolen hela dagen å fick oss lite sol.
Efter lunch lånade jag en av bilarna å skjutsade Emma till sin värdfamilj, där hon ska stanna nu tills vi åker hem.
Resten av kvällen har jag bara lagat mat tillsammans med värdfamilj/släkten å umgåtts. Min värdmammas föräldrar å syster med familj bor fortfarande kvar här, eftersom deras el inte kommit igång än sen orkanen.

2 veckor har gått alldeles på tok för fort! Jag har precis kommit in i mitt liv här igen, å jag älskar de. Ett par veckor till hade jag gärna önskat innan jag behöver lämna mina älskade på den här sidan jorden. Dom är underbart fina människor.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0