Time to say goodbye

Vilken lycka de va att komma tillbaka till NY!
Min värdpappa hämtade mig från flygplatsen mitt i natten, sen åkte vi hem, där alla sov. Men alla vaknade en å en me ett leende å kramade om mig.

Igår va barnen i skolan så jag tog igen lite förlorad tid me lillpojken. Vi åkte till poolen å va där resten av dagen.
På kvällen började mina avsked.. Evylyn åker iväg me sin värdfamilj nu på morgonen å blir borta till lördag. Så igår va min sista dag me henne här. Jag fattade inte riktigt att de va hej då förrän jag lämnat av henne å börjat köra en bit hemåt. Då kom tårarna.
Att lämna Emma å Evylyn är fruktansvärt smärtsamt. Vi har upplevt så mkt tillsammans, skratta, gråtit å rest. Dom har funnits här för mig hela tiden å vi har kommit varann så nära på så kort tid. Jag älskar dom av hela mitt hjärta å är stolt att vi gjorde de här året tillsammans. Ni är underbara ♥

Idag ska jag ta farväl av en stor del av mitt hjärta här; New York City.

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer
Postat av: Annelie Uppman

Nu är de inte långt kvar till tårarna. Kram Annelie

2010-09-10 @ 12:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0