Sweet home

Igår kom jag alltså hem. Lämnade NY å landade i Stockholm me blandade känslor. Lycklig, nervös, stolt.. allt möjligt.

Jag fick ett varmt välkomnande av familj å vänner. Firade både 20-årsdag å hemkomst. 
Har saknat alla så mkt!
Fin familj, fina vänner, fina presenter blev fin fest.

Började packa upp New York idag. De känns väldigt märkligt. Så mkt saker, så mkt minne. Så mkt jag lämnat, å så mkt jag tagit med mig. De finns nog inga ord, bara känslor.
Men jag är så glad att vara tillbaka på samma gång.

Har fått frågan ett par gånger va som händer me bloggen nu. Jag är inte riktigt säker. Kanske håller jag igång den ngn vecka till. Berättar hur mitt liv utvecklar sig lite. Åsikter tar jag gärna.

Sex and the city i min stora, mjuka, efterlängtade säng nu.

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer
Postat av: Frida Uppman

du håller den vid liv!

2010-09-13 @ 22:18:41
URL: http://uppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0