Lite tankar

Fil å müsli. Nått sånt där som man saknat å som faktiskt känns väldigt svenskt när man bott i USA.

Jag har varit hemma i en halv vecka nu. Hur de känns? Jag vet inte. Känner fortfarande glädje att vara hemma som jag sakta vänjer mig vid livet här. Men förvirringen är den samma. Jag känner mig hemma på två ställen, de är konstigt.

Tiden är knapp å dagarna spenderas me att hinna träffas å umgås me så många saknade som möjligt.
Jag saknar min värdfamilj å New York. Men jag saknar inte au pair-jobbet, de är en kul upplevelse som jag känner mig klar med nu.

Nynäshamn är sig likt, men har faktiskt förändras. Likaså befolkningen.
I got some catching up to do..!

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0