Känslobomb

Idag va jag i city. Mitt älskade New York city. Där känner jag mig hemma.
Tog en promenad längs 5th å sen ner till Time Square. Där shoppade jag i några timmar.
Lämnade city me en lite klump i magen. Kommer sakna denna underbara stad. Men jag är snart tillbaka!

När jag kom hem blev allt inte riktigt som tänkt. Slutade me middag hemma hos mormorn å morfarn iaf. Å tårar.. Några av dom kommer jag inte träffa i morrn, så de fick bli hej då idag. Ögonen svider fortfarande..

Jag packade klart nu ikväll. Ingen övervikt. Grattis. Trodde jag aldrig att jag skulle klara. Å nu har dessutom min värdmamma lagt ner massa saker hon vill skicka me hem till mig å min familj. Va sa ni nu då?!

Miss you all, take care
love Jessica


De finns så mkt kul folk i city....!

Okänd man synar mig som vi möter varandra i folkmassan. Just som vi passerar varandra säger han;
Nice legs!

Står i kassan på F21 då en kvinna bakom mig harklar sig;
"Ehm, I have a weird question for you.. Can I take a picture on your skyline tatoo? I wanna show it to my husband!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0