De finns inget som lugnet

En vecka å två dagar har jag varit hemma i Sverige nu.
Allt är bara bra. Jag börjar vänja mig vid att vara här nu. Har fortfarande en konstig känsla av förvirring, saknad å lycka i magen. Men den börjar jag oxå vänja mig vid.

Idag va jag på sommarstället. 13 månader sen jag mötte de lugnet. Vilken frihet de är att komma ut dit. De är så tyst å vackert.
Tog en promenad me farmor å plockade lite kantareller oxå. Hösten är bra vacker i skogen.

Livet flyter på. Jag håller kontakten me de jag lämnade i USA. Jag tar igen förlorad tid me älskade här hemma.
En helg med bara familjen på en camping behövdes. Nu i efterhand förstår jag inte hur jag gjorde. Hur jag bar mig åt i hela 13 månader utan mig familj..?
De är sånt man inte vet, men som man gjort ändå.                                                                  

Love,
Jessica



Kommentarer
Postat av: Evylyn

Vad ar det som far dig att tro att du kan sluta blogga bara för att du ar i en annan varldsdel? ;) lovelovelove

2010-10-10 @ 01:48:08
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0