Hollywoodfruar

Regnet öste ner över New York idag. Kul, jättekul.. Fast å andra sidan, de ljusa sidan, så gör man ju sånt som behövs göras inne dessa gråa dagar. Som att tvätta en hel tvättkorg, skypa me svenska folket.. ehm aah typ de. Kanske inte va så mkt ändå..om jag tänker efter..

HURSOM HELST!
Hämtade barnen efter skolan, åkte hem, titta lite tv, ritade å fixade middag.
Resterande kvällstiden har jag spenderat i min säng framför datorn. Kollade ett avsnitt av Parlamentet å sen Svenska Hollywoodfruar.
De är kanske en sån man skulle bli; lyxfru i Hollywood ? Dricka champagne å prova läppstift dagarna i ända kan jag oxå, inga problem! Vi får se om de blir nå napp när jag besöker andra sidan landet i augusti. Vem vet, kanske är de mig ni ser i höstens nyare avsnitt av Svenska Hollywoodfruar, de vore ngt ha?!

Dags å nypa sig i armen å vakna upp!

Miss you all, take care
love Jessica


Jo men visst ser de lovande ut?
Framtida Hollywoodfru är nog en titel jag lätt ror hem, inte sant..? ;)
Eehöhöh

Kommentarer
Postat av: Johan

ååååkejjj.... :S

2010-05-19 @ 10:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0