Vegas baby!

I morse hämtade vi upp en ny hyrbil; en mustang, cab, v8 (hörde jag ngt om men just den biten säger mig inte så mkt)
Vi åkte först till Beverly Hills å kikade runt lite. Sen åkte vi till Hollywood å gick en sväng på Hollywood Boulevard, där stjärnorna i marken finns. Därefter bar de av mot Las Vegas.

Ca 4 timmars bilresa senare körde vi in i Las Vegas. Mitt i öknen tornades hotell efter hotell upp. De hade redan börjat skymma, så hotellbelysningarna hade börjat lysa upp staden. Läckert!
Checkade in på hotellet; MGM Grand innan vi drog ut i värmen. (35 grader celicius, kvällstid)
Vi åt middag på hotellet mittemot; New York-New York, så vi satt i en fejkstad som liknade New York. Sen blev de en promenad på huvudgatan, å nu ligger vi på hotellrummet å laddar inför tidig uppstigning. Vi blir upphämtade kl 6 am av en limousine som ska ta oss till helikoptern som kör ut till Grand Canyon. Vilket äventyr!

Miss you all, take care
love Jessica



Beverly Hills


Rodeo Dr, Beverly Hills


Hyrbilen


Hollywood Boulevard




Receptionen på MGM Grand




New York-New York


Bellagio och Caesars Palace

Kommentarer
Postat av: Emma

haha åk rollercoastern på new york-new york! den är astuff, går liksom in i hotellet.. det var där jag hade min hittills enda nära döden-upplevelse ;)

och du, kom nu inte hem med ett 'ATM-reciept from the beallagio for EIGHT HUNDRED DOLLARS!!!!!'

puss <3

2010-09-02 @ 13:32:32
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: jess

de ska jag göra! tror de blir i morrn =)

nej jag ska hålla koll på kortet, dock hittade jag min madrass på taket på Caesars Palace...... hm... ;)

puss <3

2010-09-03 @ 02:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0