Shooting Range

Idag sov jag länge. Ruskigt skönt å välbehövligt..!
På eftermiddagen tog han vi bor hos oss till Los Angeles Gun Club. En shooting range inomhus. Jag provade tre olika pistoler å ett gevär. De va tryck i dom, men askul!

Efteråt åkte vi till Santa Monica där vi tog åt middag å sen tog en promenad.
Nu har vi precis packat inför Vegas i morrn.
 
Jag måste säga att mitt liv känns bra lyxigt just nu. Åker hummer, skjuter pistoler, glider runt på kändistäta gator, besöker nya ställen i stort sätt varje dag, å befinner mig ett stenkast från en vidsträckt strand. Jag har inte så mkt mer att begära just nu. Tack för de!

Miss you all, take care
love Jessica












Kommentarer
Postat av: Syster

E dom ni bor hos rika lr?

2010-09-01 @ 10:07:55
Postat av: Evylyn

Åååh vad det låter nice Jess! Hoppas du njuter ordentligt <3

2010-09-02 @ 02:18:44
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0