Grand Canyon

I morse ringde klockan 5.15.... fy fan säger jag bara..!
Drog på sig kläder å sen ner i lobbyn där en limousine(!) hämtade upp oss å körde oss till flygplatsen, som ligger ca 7 min från hotellet.

Vi satt sex st i varje helikopter; fem passagerare å en pilot. Vi fick en kvinnlig pilot, som va riktigt bra. Jag fick äran att sitta fram på vägen dit. De va helt fantastiskt. Solen va på väg upp på himlen å landskapet va obeskrivligt!
45 min senare landade vi i Grand Canyon, där de serverades frukost på en klippa; crossiant å champagne. Vi lämnade Grand Canyon efter ca en halvtimme å åkte tillbaka mot Las Vegas. Där gjorde vi en snygg inflygning över hotellen innan vi landade på flygplatsen igen.
Limon droppade oss i lobbyn på vårt å hotell, å här är vi nu. Ligger i sängen å käkar godis å försöker förstå att klockan bara är 10 am å vi har redan varit fram å tillbaka till Grand Canyon..!

Vilken början på dagen huh?!
Snart blir de poolen. Jag älskar livet.

Miss you all, take care
love Jessica








Grand Canyon


Grand Canyon


Grand Canyon


Frukost


Den lilla vita pricken är en båt. Kanske kan ge en hint av hur högt vi faktiskt var..




Vulkan


Las Vegas


Huvudgatan, kallad "Strippen"

Kommentarer
Postat av: Emma

fy fan va härligt!!!

njuuuut nu av resten av resan!!!

sen längtar jag tills vi får se dej en snabbis igen om en vecka <3

PUSS

2010-09-03 @ 04:30:57
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: Johan

"Den lilla vita pricken är en båt. Kanske kan ge en hint av hur högt vi faktiskt var.."



Eller så är det en JÄVLIGT liten båt ;)

2010-09-03 @ 09:09:49
Postat av: m

coolt :) men va fan kosta den där turen egentligen :O kan inte vart billigt. Ja vill till grand canyon!

2010-09-03 @ 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0