Goodbye for now, Vegas

Igår hann vi ta vår sista tripp i Vegas. Vi hittade en outlet där vi spenderade dom sista timmarna. Men jag shoppade ingenting! Näpp, de är helt sant. I mitt bakhuvud visste jag att shoppar jag för mkt så får jag inte plats me de i resväskan hem till Sverige ändå, så då va de lika bra att låta bli.
Efter 4 timmars bilresa va vi tillbaka i LA.

Kan tala om att de va 40-45 grader i Las Vegas, å när vi klev ur bilen i Hermos, LA va de ca 15 grader.
Idag på dagen har de varit runt 20 grader här. Så temperaturskillnaderna är stora.

Idag sov vi ut länge innan vi gick ner å shoppade lite. Jag köpte faktiskt två tröjor idag.
Nu ligger vi på soffan å bara slöar. En äkta söndag. Slappdag.

Om 2 dagar landar jag i New York.
Om 6 dagar landar jag i Sverige.
De är svårt att ta tills sig.

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Johan

sömndag

2010-09-06 @ 08:37:59
Postat av: jess

sorry, my bad

2010-09-06 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0