De va de, de

Jahaja, då va den här resan slut oxå. Kan inte förstå att de faktiskt gått 2½ veckor sen jag lämnade NY å kom hit till LA, men så är de. Fruktansvärt kul har jag haft å fruktansvärt mkt har hunnits me. Jag har besökt platser jag länge drömt om att få se.

Nu har all packning packats ner. Jag har tur, jag får skicka me skor hem till Sverige. 5 par fick snålskjuts till hemlandet. De tackar vi för!

Nej, jag kan faktiskt inte fatta att min dagar i USA är räknade. På lördag landar jag. Nu på lördag. Den här lördagen. Lördagen som kommer härnäst.
Nope, fattar de fortfarande inte. Är jag trög kanske..?

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer
Postat av: Johan

"...Är jag trög kanske..?"



hehe... smash boll! ;)

2010-09-07 @ 10:07:28
Postat av: jess

leave it at that........ ;)

2010-09-07 @ 19:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0