You've got the love

Herr bebis är sjuk, så vi har varit hemma hela dagen; han har sovit å jag har tvättat en massa å faktiskt pluggat. Äntligen skickade jag in båda läxorna som kom me helgkurserna vi tog i december å februari. Jamen visst är de så, framhållning på toppnivå..!

Annars har jag börjat kolla upp flygbiljetter å jobbansökningar. Hur galet är inte de? Men de är dags att se sanningen i vitögat; jag ska åka hem, om inte alltför lång tid. Min tid som au pair börjar sjunga på sista refrängen. Den börjar lida mot sitt slut; gå mot ljuset i tunneln.
Dags att förbereda sig.

Tänker på mina fina vänner i Sverige idag. Dom är bra fina. Å om 30 dagar står dom här, i New York, me mig. Vi kommer att få krama om varann, precis som vi gjorde varje dag förut, men då efter 10 månader! Ofattbar tanke, verkligen.
Ni är dom finaste som finns, jag saknar er å tänker på er varje dag. Jag vet att ni finns där när jag kommer hem, å de är ngt som gör de så lätt att stanna. Ni kommer föralltid att vara mina

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer
Postat av: Tilda

You got the love! love you, love you, love you. Snart ses vi och fasen vad vi ska pussas och kramas. 30 dagar kvar idag! Jag håller med om varje ord du skrivit. Älskar dig och snart ses vi underbara du!

2010-05-11 @ 07:56:27
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: mickis

ingenting har riktigt varit sig likt sen du åkte, du behövs här!! å det ska bli så underbart att kunna träffa dig en aning oftare än med tio månaders mellanrum!!! :)



men först längtar jag galet mycket tills vi ska få se hur du har det där borta :)



du är efterlängtad min vän <3



2010-05-11 @ 12:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0