Solförmörkelse

Idag va de fina vädret tillbaka, MEN jag satt inne i stort sätt hela dagen...!!
Japp, i hela 6 timmar va en dam här å städade. Jag förstår inte hur hon kunde städa så noga, för så stor är lägenheten inte ens..
Fick nästan slänga ut henne när de va dags att åka å hämta barnen.
Jag tog me mig kottarna till parken å stannade där i flera timmar, för att ta igen de missade soltimmarna.

Nu ligger jag å kolla Svenska Hollywoodfruar, igen. De är ett beroende jag har just nu..
Men Maria Montazami är ju en fillur jag undrat över. Trodde inte jag skulle gilla henne alls, men hon är ju störtskön! Hon snackar skit segt, har rolig dialekt å så kläcker hon ur sig så fula, men samtidigt klockrena kommentarer! Ah, henne har jag bestämt mig för att gilla.

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0