Tv3 play

Har inte gjort speciellt mkt idag. Vädret va skumt så jag passade på att packa upp efter helg, tvätta å plocka lite. Tog en lite nap när bebis sov å sen tränade jag lite.
På kvällen nu va jag på promenad på boardwalken me Evylyn å Hannah.
Nu ligger jag i sängen å har precis kollat Svenska Hollywoodfruar å även börjat kolla Bakom kulisserna av SATC2. Jag älskar tv3 play, de är helt sjukt fantastiskt bra!

De ser ut som de blir stranden ett par dar framöver. Värmen ska pressas upp till 30 strecket som de ser ut nu. De vore inte så dumt..!

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jag har läst din blogg ända sedan innan du åkte iväg men har dock inte kommenterat än vad jag kommer ihåg. Det senaste har jag funderat över vart det är du bor, är det ney york eller new jersey? Du har säkert skrivit det tidigare men jag kommer inte ihåg. Jag ska åka som au pair till Staten Island, NY den 28 juni! :D Tack för en bra blogg :)

2010-05-25 @ 23:21:59
URL: http://emmabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0