Tropisk hetta

Dra å bada! Vilken hetta de har varit idag! Å fortfarande såhär nu kl 9pm är...!
När jag fick ledigt några timmar mitt på dagen va de en givenhet att åka till stranden för att stekas som ett gammalt bacon.
Emma å Evylyn sällskapade mig tills de va dags att hämta barnen. De vart ingen park för de va de ingen av dom som orkade i värmen, så ist åkte vi hem å svalkade oss me glass.

Har åkt på en förkylning så mitt huvud är i sprängningsstadiet nu me värmetrycket å detta snorande. Kurerar mig me ett glas iste me isbitar i å online-tv. Har kollat lite Parlamentet å såklart lite Bakom kulisserna av SATC 2, eftersom SATC kurerar mig mot allt!

Väntar på att min värdfar ska komma hem me en förlängningssladd så min ac funkar. Förövrigt en gudomlig uppfining den där acn..
En annan håller ju på att flyta bort här i svettens flödande.
Underskatta icke den Amerikanska sommaren, icke!

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Evylyn

HAhahahah dra och bada. Epic :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0