This router can NOT be installed

Jobb, jobb, jobb.. Vart en lang dag idag, ovanligt lang. Men de ar sant som hander ibland.
Jag trodde jag sag ljuset i tunneln idag: min vardpappa skulle (antligen) installera routern, sa att min dator kan fa kvickna till igen. Men inget kan val ga ratt? De ar val en omojlighet va?! Tur, de har man bara inte.
Ni forstar va jag vill komma fram till -de funkade inte.
Sa nu far vi se hur lang tid de tar innan detta loser sig.. Vilda gissningar ar valkomna. En annan vagar ju inte ens fundera over de.

For att fortranga min bitterhet plockade jag upp Hannah och motte upp Emma och Evylyn i LB. Promenad och skitsnack pa boardwalken trostar de mesta.
Trots min besvikelse over den senaste veckans upptag kan jag inte lata bli att tanka: Nog ar livet bra underbart anda..?!

Miss you all, take care
love Jessica


Lite smatt och gott vart att namnas forresten!
De visade sig att grabben som terrorattackerat New York nu i helgen me att lamna en bombfylld bil mitt pa Times Square, forsokte lamna landet fran JFK, vilket ligger ett stenkast fran mitt hus.
Lite farligt lever jag nog allt ;)

Kommentarer
Postat av: Johan

Skit bakaom spakarna ;)

2010-05-06 @ 10:24:42
Postat av: Jess

ICKE

2010-05-07 @ 01:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0