Sverige - USA - Indien

Hm.. Har faktiskt inte så mkt att säga. Häpnadsväckande ha?
Men de är sant. Glappkäft har inte mkt på hjärtat ikväll.

Minsta tjejen va hemma me mig å bebis hela dagen. Hon hostade å hade ont mest överallt. Lite överdrift på de skulle jag nog tippa på. Eller kan man faktiskt ha ont i alla ben i kroppen samtidigt?
Vi spenderade dagen mest i bilen, skjutsande hit å dit. Sen hem å vila lite.
På kvällen åkte jag å shoppade lite me råbåtarna.

När jag kom hem satt min värdmamma på golvet i mitt rum, fullt upp me att fixa internet som tydligen lagt av. Efter att hon, jag å indiern i andra änden av luren, lyckats få igång internet på min dator insåg vi alla vilken kulturfest vi hade på kvällskvisten! Grabben från supporttjänsten satt i Indien, jag kommer från Sverige, min värdmamma är amerikan så hon å jag befann oss i New York.

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0