On the road again

Är de bara min bil som lutar eller?
Varför kommer jag alltid på mig själv att hänga över armstödet som en banan?! Jag får alltid känslan av att bilen lutar nå fruktansvärt åt höger, som om båda högerdäcken är totalpunkterade. Som att de sitter en heffaklump i passagerarsätet, fastän de bara är jag i bilen.. De är för mig oförståligt va denna dragninskraft mot bilens mitt kommer ifrån!
Spelar ingen roll hur många gånger jag kommer på mig själv, å rätar på mig. Sakta tippar jag tillbaka till min givna position..

Tog mig iaf till Long Beach idag för en powerwalk på boardwalken. Jag fick några timmars ledighet eftersom de blir lite jobb på lördag, så då passade jag på att röra på fläsket!
Idag va de fullproppat i vattnet! I varenda våg fanns de en tapper surfare! De är ju så frunktansvärt coolt de där me surfing. Om de är så de sista jag gör så är de å lära mig surfa, helst nu på en gång, iaf i sommar.. Vågorna va nästa brutala idag, eller joo de va nog att ta i en smula, men de blir ju mer fantastiska bilder i era föreställningar om jag uttrycker mig starkt. Så låt oss säga brutalt höga vågor!

På hemvägen plockade jag upp barnen från skolan.
De är ju så roligt de där me barn...
Jess; Are you tired?
6: Nooo!

Ca 5 min senare sov hon...

Ikväll ser de ut som de vankas bio.
Mer om de senare!

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0