Morsdag

Igår hanns mkt med! Jag å Emma vaknade upp i Rockan, skypade å ringde till Sverige där släktingar fyllde år. Vi drog vidare till en uteservering där vi åt en god lunch. Efter de shopping å sen en nap hos Emma.
Vi kom till Long Beach vid 10-tiden, då blev de ombyte för utgång.

Nu är vi i full me att göra oss klara inför stranden. Solen skiner från klarblå himmel å värmen ska nå uppåt 30 grader idag, så vi glider ner till stranden å stannar där tills solen sviker oss.
Jag älskar att leva en dröm!

Grattis på morsdag min fina å världsbästa mor!
Jag saknar dig jätte mkt, å du vet att jag älskar dig massor!

Du å jag, mams  ♥

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer
Postat av: Mamma

De tror jag de min "lilla" skruttunge!! Älskar å saknar dig massor! Pussar å kramar!!

2010-05-30 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0