May 3

En luftfuktighet pa ca 165% och sporegn till och fran.. Men ruskigt varmt va de! Som jag stadade och plockade i lagenheten insag jag att sommaren har ar kommen! Efterlangtat!

Pratade me fina vanner hemma i Sverige idag. Saknar tokarna, dom har ju alltid funnits dar, men nu ar dom sa langt bort. Fast snart, mkt snart kommer favoriterna hit och harjar lite. Om jag langtar? Mjo, en aning ;)

En router blev inhandlad idag iaf, sa i morrn far vi se om de kan bli lite ordning pa torpet och att ngn tekniskt kunnig sparkar igang maskineriet. Jag kanner mig sjalv inte speciellt manad till den kluriga uppgiften.
De loser sig, de gor de alltid

GRATTIS varldens mysigaste morfar pa fodelsedagen!
Hoppas du fick en jatte fin fodelsedag =) Tanker pa dig!
Kramar i massor

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: mickis

om JAG längtar!!! <3<3<3

2010-05-04 @ 13:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0