Letters to Juliet

Drog till stranden redan på morgonen å lapade sol. Plockade upp Hannah å hennes värdbarn å sen spenderade vi ca 2½ timmar på stranden. Underbart!

Efter skolor, läxor, dans å middag åkte hela familjen på skoluppvisning för mitt äldsta värdbarn. Hon va me å sjöng i kören för hennes årskurs. Fanns några riktiga guldkorn där röstmässigt. Alla dess långa hårstrån jag motvilligt fått på armarna reste sig vid valda tillfällen.

Nu är jag nyss hemkommen från bion. Kollade på Letters to Juliet me Emma å Evylyn. Ruskigt bra film; vacker å tårdrypande. Den gillar vi!

Miss you all, take care
love Jessica





Jag ser varje dag att jag har en del läsare i min blogg. Riktigt kul! Dock har jag ingen aning om vilka hälften av alla är.. Vore kul me lite kommentarer =)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag är inne o läser din blogg lite då o då. Kul å se va ni har för er. Ha de så bra. Hälsningar Emmas mamma.

2010-05-26 @ 08:17:39
Postat av: tilda

Åh jag måste också gå och se den! har hört att de e samma regissör som the notebook, så då kan den bara vara helt fantastisk!

2010-05-26 @ 15:03:51
Postat av: johan

det vet du...

2010-05-28 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0