Kantarellsås

Lördag igen då! GALET hur fort veckorna går. Snart kommer mina pärlor hit, sen är de bara en tidsfråga tills de bär av till Kalifornien å efter de är de hemgång.
Åter till helgens festligheter;

I fredags va jag på stranden me bebis å Evy på dagen. Efter jag hämtat barnen tog jag me hela gänget till parken där även Gabi å barnens kusiner.
På kvällen lagade jag å Evy middag; klyftpotatis, grillat kött, kantarellsås från blåband å till de en stooooor sallad. Efterrätten fick bli färska jordgubbar.
Vi hade planerat en lugnare kväll me kanske en film hemma eller bio. Va kan jag säga.. Vi hade på tok för mkt energi i kroppen för att sitta still så vi drog ut å dansade en sväng!

I morse lämnade jag Evys säng vid 6.30am för att åka hem å jobba. Skjutades barnen till dans å playdates, å dom två återstående barnen tog jag till parken.
Lämnade Malverne, barnen å arbetet vid 1.30pm. De blev sushi på Evys altan i solen sen tog vi (snarare jag) en powernap. Nu har vi duschat å förberett oss för kvällen. Väntar på samtal från Emma, som är å lämnar sin familj på JFK. Ikväll blir trevliga tre återförenade igen!
So long...!

Miss you all, take care
love Jessica















De är väl en glad gris me ett martiniglas?! Japp, på toppen av Evys värdfamiljs tak =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0