Fredag, Lördag, Söndag

Fredag: Va hemma me två sjuka barn hela dagen. De vart kräksdramatik i bilen å en hel del gråt. Men framåt eftermiddagen mådde samtliga lite bättre.
Efter en pizza-night me endast värdfamiljen åkte jag hem till Evylyn å kolla film me henne å Emma. Inglorious Bastards såg vi. Eller nu är jag inte helt ärlig.. Jag såg inte hela. Jag sov..igen.

Lördag: Vaknade faktiskt upp i min egna säng denna lördagsmorgon. Min värdpappas brorson skulle ha sin första communion, så vid 12-tiden åkte vi mot kyrkan, med ett snabbt bagelstopp.
De va en jättefin, nybyggd å rätt så modern kyrka. Synd bara att jag alltid känner mig så vilsen å bortkommen när jag kommer in i en kyrka. De är så fantastiskt intressant hur vissa personer viger sina liv åt en religon. No judgements!
Efter kyrkan blev de såklart festligheter å mat!
När jag va mätt av både mat å firande åkte jag hem, packade min helgkappsäck å fortsatte lördagsfesten i LB me Evy, eftersom Emma befann sig på JFK för att plocka upp sin familj.

Söndag: Vaknade av att Evylyn låg å stirrade på mig "Kan du inte vakna nu, jag kan inte somna om..."
Jahaja, upp va de ja! Vi beställde hem lite kinamat som vi slängde i oss, hälsade på Emma å hennes familj som hade vägarna förbi å sen drog vi oss ner till stranden. Där låg vi dom kommande ca 3 timmarna.
Efter en middag me Evylyns värdfamilj kollade vi lite film innan min värdpappa hämtade mig.

Nu ligger jag i min säng. Värmen är tillbaka, så nu har de tjockare täcket återigen sparkats ner i fotänden, förhoppningsvis för att stanna där å aldrig behövas dras upp till hakan igen.. Grannarna byggde ett fint litet vattenfall i sin trädgård i helgen. De är alltså min första natt med detta forsande ljudet utanför fönstret. Ska bli intressant att se hur många gånger jag måste gå å kissa i natt me andra ord..

Miss you all, take care
love Jessica



                                    Evylyn . Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0