Cinco de Mayo

Tog en långpromenad i Rockan me Emma under några lediga timmar på dagen. Svettades som en idiot å vi diskuterad hur i hela världen vi ska överleva när den riktiga sommarvärmen sätter igång här...!?
Tog barnen för lek i parken efter skolan.

Drog till LB nu på kvällskvisten för en promenad på boardwalken, som ist slutade i en fika på Starbucks pga för hårda å kyliga vindar.
När vi åkte igenom bargatan möttes vi av stadens Cinco de Mayo-firare. Party i varenda bar!

Kanske är de ngn som lagt märke till att mitt svenska språk äntligen är tillbaka!? Routern bestämde sig för att gå min väg idag, vilken lycka!
Nu sitter jag här i min säng, nyduschad, lite lätt sommarfräknig, avnjöt nyss ett par färska jordgubbar å känner att livet, trots de senaste veckornas motgångar är bra härligt. Eller som vi overhere uttrycker oss; jävligt gött !
(vilken grym betonging de blir när man faktiskt kan använda prickar över o:et..!)

Miss you all, take care
love Jessica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0