Carrie on

Efter jobbet å en stund i parken åkte jag in till city me Emma å Evy igår.
Vi satte oss å tog en öl innan de va dags för kön in till bion. Vi fick riktigt shysta platser! Här i USA fungerar de ju så att man bara sätter sig, ngn bestämd plats finns inte på biljetterna.

Filmen har fått dålig kritik men enligt min bedömning så är den obefogad. Jag tycker visst som vissa säger att den har tappat lite av New York-känslan, eftersom större delen utspelar sig i Abu Dhabi, men dock är de samma gamla härliga New Yorkers som är me i den! Humorn är klockren å kläderna är precis lika färgsprakande som tidigare.
Sex and the city still got it

Va kan jag säga; Carrie, Charlotte, Miranda å Samantha förgyller mitt liv!

Nu ska jag leva mitt egna Sex and the city-liv å dra på shopping me Emma för att sen göra come back i Long Beach.
Livet är bra härligt ♥
I love my life

Miss you all, take care
love Jessica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0