Borttappat; dagar

Meeen hur gick de här till?! Fredag i morrn? På riktigt??
Ska de inte vara 5 dagar i en arbetsvecka? De ska väl egentligen inte vara så att man har måndagsångest å "vips" så är de fredag!? Man ska väl hinna längta till fredagen innan den är här igen?
Veckorna går fort, läskigt fort! Jag minns månder sen som om dom va igår..!

Annars lever livet på sin vanliga lilla pinne. Barn hit, barn dit. Skjuts hit, skjuts dit. Å så lite fritid me fina vänner på de.
Nej jag ska inte klaga. Jag har de bra, väldigt bra.

Lyssna på de här då; Jag tränade idag!
Japp, de är sant! Har fått "klagomål" på mkt snack å liten verkstad från mitt håll. De är jag nog villig att hålla me om;
"Ny vecka, nu ska jag rycka upp mig"
"Idag är de måndag, nu börjar mitt nya liv"
"Inget mer fettande, idag börjar bantningen"
De håller inte, de fattar ju till å me jag. Dags att faktiskt göra ngt!
Såå bortsett från en liten fika me Emma nu på kvällen så är de skärpning som gäller. Även om ni inte tror på mig (de är knappt så jag själv göra de) så håll en liten tumme för min skull. Eller skriv nå peppande..!
I morrn blir de mer av de goda! (träning alltså, inge mer fikande för mig än på ett tag. jag förstår förvirringen)
To be continued...

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer
Postat av: Tezzan

Men Jessica man kan faktiskt fortsätta fika OCH träna, men man kan ju tänka på hur OFTA man fikar :P

2010-05-14 @ 09:06:10
Postat av: mickis

jag tror på dig :)

2010-05-14 @ 10:38:56
Postat av: Emma

Hmmm... så du satt alltså INTE och åt kex medans jag stod i godishyllan på CVS...?

RRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrahahahahahahah

2010-05-14 @ 19:46:31
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: Sussie

Fick verkligen Emma plats i "godishyllan"?? Hur mycket har hon tränat??

2010-05-15 @ 18:36:36
Postat av: jess

de gick inte som jag tänkt mig den här gången heller, men jag är bättre iaf =D

2010-05-17 @ 21:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0