Brist på överflödig energi

Va hemma mest hela dagen när städtanten va här å snyggade till lite bland damm å smuts. När jag hämtat barnen åkte vi till parken å spenderade några timmar där.
Nu efter middagen har jag legat i min säng å kollat Svenska Hollywoodfruar. Skulle ha åkt till Evy egentligen men de hade ingen energi till.

I morgon är de för sjutton fredag igen! Haha jag låter likadant varje vecka; "Fredag! Igen?"
Hur som helst avrundar vi denna vecka me SATC 2 på självaste Manhattan. För att sätta guldkant på de hela tänkte vi dra vidare å ta några cosmopolitan efteråt, de vore ngt!

Jag visste ju redan att mina två värdbarn på 6 å 8 år har snappat upp "Prästens lilla kråka" som jag brukar sjunga för bebisen. Ngt som där emot gjorde mig ruskigt glad va när 11 åringen började nynna på den i parken idag.
"Do you know that song too?!"
"Yeah, I sang it to my friends in school the other day."
Stolt man är då!

Miss you all, take care
love Jessica



I morgon ses vi igen, mina älskade vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0