Fetträsket

Idag kändes de ungefär såhär; stanna världen för jag behöver en paus!
Trött å less på de mesta. Försöker se ljuset i tunneln jag levde i idag; vår, sol, besök, sommar, planer.
Nej så illa är de inte. Är inte så bitter som jag låter. Jag har de bra, jag har de sjukt bra. Ibland glömmer jag bara bort de.
En promenad i en vårvärme (light) å sol-tittut satt på sin plats.

Vart inbjuden på packningsjippo hemma hos Evylyn ikväll. Stod på vip-listan så de va bara att glida in lite snyggt. Champagnen byttes ut mot jordgubbsmilkshake å den gamla festblåsan till converse å mjukisar. Den råbåten har blivit felprogrammerad så hon ska åka till Sverige i 2 veckor..

Ikväll har jag ont i magen. Inte så konstigt me tanke på hur mitt liv ser ut här. Varje kväll är en fest. Redan på måndagen börjar vi fira att fredagen är nära. På helgerna firar vi livet å ledighet.
I morgon blir sista kvällen me kalorierna. På torsdag börjar nya tag, de nya livet, den nya hälsan, det nya midjemåttet(?).
De är illa när man börjar längtar tills man "får" sluta vara så sjukt svinig å ta tag i sig själv.
Jag har sjunkit djupt ner i fetträsket.
Avgiftning, nästa!

Miss you all, take care
love Jessica


-Dööö hamburgare! Döö döö döö...!!

Kommentarer
Postat av: Eee

Bahahah du dödar hamburgaren genom att äta den? ;) Vi är dömda till fetma <3



JAG KOMMER SNART TILLBAKA, vill ju inte vara utan er för länge juuu =) PUSSVA

2010-03-03 @ 19:20:05
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0