Three is a magic number

Aktiv dag!
Lekte me bebisen hela morgonen. Vi satt upp, stod upp, gick, hoppade, läste böcker, sjöng, lekte lekar, åt mat, lekte me leksaker för att sen somna. Då passade jag på att plugga lite (hör å häpna!). För att få mina 6 credits efter dom två helgkurserna jag har gjort, måste jag skicka in en läxa till varje kurs. Dum som man är sparar man ju på den första så man har 2 att göra nu.. Jaa varför börjar i tid när man kan vänta ut de? Varför jobba på när man kan slappa? Ja, jag menar de.

Sista måfflardagen! De skulle ju firas. Chips skulle vi ha! Ett pringlesrör är ju lite för lite på 3 personer, de tar ju slut så fort..
Två pringlesrör börjar ju närma sig tillräckligt, men vi är ändå inte riktigt framme vid total tillfredställelse..
Lyckonumret är ju förstårs TRE pringlesrör; ett rör var.
Nu va ju då problemet att råbåt nummer 4 bestämde sig för att stanna hemma å vila upp sig inför sin resa. Därav 3 pringlesrör på 2 personer..
Sanningen är den att vi faktiskt inte sopade rent dom, till allas förvånelse. Vi sparade. Till vadå? Jaa, säg de, nu är de iaf slutätet!

Jag köpte en hårborste idag!
Tro de eller ej, men jag äger inte en hårborste å har inte gjort de på flera år. Av de enkla anledningen att mitt hår inte kräver en hårborste.
Men nu, efter tillsägelser, så har jag införskaffat mig en. Mest för gästernas skull.
För.. man ska ju tydligen äga en. Kanske är bäst så.

Miss you all, take care
love Jessica



Awesome! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad betyder "förvånelse"????

2010-03-04 @ 06:24:00
Postat av: Syster

Åh en hårborste!! =) va bra då kan ja komma å hälsa på nu ;)

2010-03-04 @ 09:04:31
Postat av: jess

mamma; de finns val ett ord som heter sa..?



Sandra; haha japp, nu ska nog allt vara till din belatelse ;)

2010-03-04 @ 14:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0