Skrotnisse

Emma å jag trotsade blåsten idag, och tog en promenad iaf mitt på dagen. De va skönt. Solen sken lite bakom molnen men de va tillräckligt för att få en på sånt där härligt humör.
Vår nya grej har blivit att titta på avsnitt av Blåsningen. Till lunch blev de alltså bagels och ett avsnitt av Blåsningen. Gott.

När barnen kom hem vart de läxor, skjutsningar å wii.
Emma återuppstod i mitt hus denna dag, framåt kvällen. Vi dog i soffan framför Greys Anatomy. Riktiga dregg är vi. Älskar väl att slappa! 

Plockade förresten iordning i mitt rum idag. Läskigt va mkt skit man samlar på sig under 6½ månader.. La undan lite saker som jag ändå ska skicka me mor, far å syster hem sen. Mer än man tror faktiskt.. Ta me så många resväskor ni bara kan, för här ska fyllas! 
Vågar inte föreställa mig hur jag ska få hem alla grejjer sen när de är dags att flytta tillbaka.. Att hyra ett eget plan är ju en idé, men håller den? Knappast. Får slipa lite mer på detaljerna så ska jag nog ro iland me en fungerande plan för återvändandet. För att sluta shoppa är ju inte ett alternativ..!

Miss you all, take care
love Jessica



Dagens vårtecken!

Kommentarer
Postat av: Johan

heheh... du får skicka allt med en sån här:

http://www.boxcon.se/_images/containers_images/beg40dc_2jpg1.jpg.jpg

2010-03-06 @ 12:29:48
Postat av: jess

haha fan att jag inte tänkt på de! de är ju givet =D

2010-03-13 @ 22:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0