Promenix

Efter en stadig frukost blev de Long Beach idag; jag, mamma, pappa å bebis.
Solen gömde sig bakom molnen lagom till att vi anlände till boardwalken. Typiskt.. Men men, de stoppade oss inte.
På vägen hem stannade vi å handlade lite lunch.
Väl hemma gick mor å far in till "town" medans jag skötte mitt jobb.
Mellan 5 å 6 började alla droppa in igen. De blev middag, fika å underhållning vilket bestod av trolleri från min värdpappas brors sida.

Jag, mamma å pappa drog oss tillbaka vid 8 tiden. Jag packade ner lite saker som ska hem me dom.. Lite?! Fyllde väl en hel resväska, å då är jag inte ens klar än!
Hur i hela världen ska jag få hem allt när de är dags att flytta tillbaka i september..??
5 månader till att shoppa. För de är ju inte ens på tal om att sätta en maxgräns där..

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Syster

Tänk lite på att du ska ha pengar till Thailandresan så kommer d att få dig att dra lite i tyglarna =)

Tänk att vi ses om 2 dagar sötnos! =) Håller på å spricka av lycka!!!

2010-03-26 @ 09:09:53
Postat av: sinikka och Klas

Man är bara en gång ung och inte så ofta i America, så shoppa på du bara.

Här regnar det,men det betyder att våren är bakom knuten.

Morfar vill ha påsk-kycklingar överallt så vi börjar lite pynta till påsken.

Vi har köppt påskliljor till balkongen ,så det börjar nog se vårligt ut(bara massor av snö ännu)

Puss och kram

2010-03-26 @ 16:19:20
Postat av: Inger (mammas jobbarkompis)

Efter en vecka med mamma och pappa så kommer Sandra och familjen är komplett. Shoppa och ha kul med syrran. kram Inger

2010-03-27 @ 10:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0