Powerless

Helgen har varit helt galen!
Just nu ligger jag hemma i Emmas säng å äter glass. Dagen spenderade vi i Madison Square Garden.
New York Rangers mötte Philadelphia Flyers på hemmaplan. Vilken stämning!

Igår va de världens storm här i New York. Mitt hus har varit utan el sen ca kl. 6pm igår. Vi lever me tända ljus.. Precis som de va förr i tiden.
Kommer därför inte kunna blogga förrän de är fixat. Vilket jag inte vet när.

Nu vet ni hur läget ligger.
Bilder å mer livstecken från mig kommer så fort USA bestämmer sig för att vara de toppmoderna å framgångsrika land de ses vara. (No offense, men ibland undrar man..)

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0