Päron på vift

Skjutsade päronen till tåget i morse. Jag skulle släppa hönsen fria; låta mor å far bemästra the big apple, alldeles på egen hand för första gången.
Jag ska inte sticka under stolen me att jag va lite osäker på om jag skulle få gå skallgång på Manhattan till mörkrets fall.

Under dagen gjorde jag välbehövliga saker; ett viktigt samtal, tvättade, kolla upp bussresor till Niagarafallen, skickade mail till min LCC, svarade på mail, back upade bilder...
Jag hämtade barnen, gjorde läxor, skjutsade till dans, hämtade mamma å pappa från tåget (som helt fantastiskt hade tagit sig hem utan krångel), å förbredde middagen.

Efter middagen fikade vi, sen spelade jag, pappa å barnen wii.
Nu är klockan bara halv 10, men vi har dragit oss tillbaka till mitt rum. Jag tror att vädret är en påverkande faktor till denna trötthet.

Men innan jag släcker ska jag läsa lite i boken jag fick av Tilda; Elsas mode
Började me första kapitlet igår, å de ser mkt lovande ut.

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Inger (mammas jobbarkompis)

Hej Jessika hoppas att allt är väl med dig nu när du har ett så stort ansvar för mamma och pappa. Här hemma har snön nästan försvunnit och solen börjar nästan att kännas varm. Nu hoppas vi att kung Bore äntligen har gått och lagt sig. Sköt väl om dig och skicka en kram till de dina. Hälsningar från Älgviken/ Inger

2010-03-24 @ 17:23:08
Postat av: Fahlan

Hälsa mor din att gallren e tagna å grytoran är ok denna vecka med. Ha d så gott.

ps. vi fixar "rör" (du vet) åt dej ljunkan. ds

2010-03-24 @ 20:31:52
Postat av: jess

Inger; jaa de är nästan mer jobb än 4 barn ;) vad skönt att höra att även ni börjar få lite vår i sverige!

de ska jag! ta hand om dig =)



Gittan; här får nog mamma sticka in me en kommentar, för av erat hemligaspråk förstår jag inget! ;)

2010-03-25 @ 03:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0