Finbesök!

I fredags sken solen än en gång. Jag tog me mig lillprins ut på en promenad, sen satt vi i parken en stund å njöt av solen.
Efter skolan tog jag alla barnen till lekparken å mötte upp me Gabi å barnens kusiner. Där stannade vi tills de blev dags för pizza night hemma hos värdmormorn å värdmorfarn.

På kvällen plockade Evy upp mig en coopern. Trots mörkret å lite kyla körde vi nedcabbat!
De vart bio; Alice in wonderland.
Efteråt funderade jag på om jag suttit hög i 2 timmar eller om filmen verkligen kunde vara sådär skum. Ingen vet, har jag hört.
Somnade in me råbåt nr 4 i bårhuset. De vart en lugn å välbehövlig kväll.

I lördags sken solen igen. Efter en frukost på altanen tog vi coopern, fällde ner taket å drog ut på vägarna. Vi åkte överallt å ingenstans. Stannade för lite shopping å matintag.
Vi passerade Rockan ett antal gånger där gatorna var fullproppade me gröna människor. St Patricks Day firande, party å parad. De fortsatte så hela dagen.
På kvällen gick även vi me i firandet å tog oss ut en stund.
Roligaste vart nog pizzastället innan hemgång. Does the polar bear have a funny hat?

Igår va de söndag. Solsken även denna dag. Vilket är värt att nämnas, då man blir så glad av solen.
Jag å Evy tog oss in till city, där vi skilldes åt. Hon åkte å mötte upp Emma å hennes två kompisar som fortfarande är kvar på besök. Jag tog en promenad till Times Square å sen en sväng på 5th ave. innan jag gav mig tillbaka till Penn Station. I väntan på mamma å pappa satt jag ute på en trapp å läste skvallertidningar.

Ingen är som väntans tider.. Vilken tid de tog..! Men till slut efter några samtal å ett antal förvirringar kramades vi om efter hela 7 månader. Kändes faktiskt overkligt att prata me dom, på riktigt, inte genom en mick å kamera på datorn.
Vi tåg första bästa tåget hem där vi blev upphämtade av min värdpappa. Hemma väntade både middag å tårta. Mamma å pappa hade me sig presenter till barnen, mina värdföräldrar å mig.
Jag fick även presenter av tilda, marie å farmor å farfar. Mkt svenskt godis blev de, å min favorittidning. Lyckan var å är fortfarande på topp!

Mamma å pappa är här, på riktigt ♥

Miss you all, take care
love Jessica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0