Far away from home

7 månader i USA idag!
Starkt jobbat PG. Har inge som helt tankar på att sluta här!
Mina värdföräldrar frågade mig idag om jag inte ville stanna här efter, å stanna hela 13:e månaden. Så nu är de helt bestämt. Jag åker först till Kalifornien, sen kommer jag tillbaka hit å spenderar dom sista veckorna här å även hos Emma å Evy. Grymt!

Kom precis hem från en promenad me lillprins. Solen gassar å herre min gud va de är varmt! Kom hem som Svettlöken Åke!

Lovade ju bilder från helgen...
There we go;



New York Rangers vs. Philadelphia Flyers


Henrik Lundqvist
som för övrigt stod på majoritetens tröjor



Matchen var väldigt spännande


VINST!


Världens bästa Emma, min trogna sportkompanjon


Världens muppigaste jag

NÖJD

Kommentarer
Postat av: mickis

som om du skulle ha blivit svettig... aldrig! <3

2010-03-17 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0