En liten tanke

Effektiviteten sprudlande idag! Grejjerna yrde omkring mig, jag jobbade på snabbare än blixten. Saker vart tvättade, ställdes till rätta å kastades ut. Efter min speed-städning däckade jag på soffan en stund innan barnen kom hem.

Nyss avnjöts en påse bilar (nej inte ett par bilar ur en påse, utan HELA påsen). Gick fortare än jag trodde att trycka i sig en påse. Slog säkert ett nytt rekord ikväll. Grattis till mig.

Så skrattretande;
You eat when you're happy, you eat when you're bored, sometimes you dont even know why you're eating..
Reklamen som kom just när jag skrev om min biltryckning..! Någon som försöker säga mig ngt?

Idag är de min fina vän, Maries, födelsedag!
GRATTS på 20-årsdagen gumman! Du vet att jag mer än gärna varit hemma hos dig nu, mofflat kakor å bjudit dig på hemmagjord daimtårta.
Saknar dig massor å tänker på dig varje dag! Du är underbar, jag älskar dig! ♥♥
GRATTIS!

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer
Postat av: Mamma

Va fina ni e:)

2010-03-02 @ 06:25:46
Postat av: m

tack!!! :D

Vet du! jag tror att du åt så himla fort och mycket för att du tänkte så himla mycket på mig igår. :) Eller så har vi bara blivit allt för lika nu för tiden. Tack för att du finns! Älskar dig!!

Daimtårtan saknar ja! :P

2010-03-02 @ 12:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0