City-mys

Idag blev de city för hela slanten!
Vi tog en lång promenad i solskenet. Vi gick längs 5th ave. till Grand Central, därefter tog vi en fika å fortsatte mot Central Park där vi lapade lite sol å beundrade ögongodiset innan vi gick igenom Times Square tillbaka mot Penn Station.
Under vägen hann vi även me lite shopping. Dock sparar vi de mesta av den biten tills min syster kommer.

Vi kom hem lagom till middagen å satt sedan resten av kvällen vid bordet tillsammans å pratade.
Min värdfamilj fick dessutom en matchning inför deras nya au pair som ska komma efter mig, så den skickades runt vid bordet. Jag ska finkamma den ngn dag. De är viktigt. Personen ska i fråga ta över mina barn ;)

Nu blir de sova!
Den älskade staden tog alla mina krafter.

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer
Postat av: Sinikka och Klas

Vilken tur att det inte blev skallgång efter föräldrarna.Ni skall njuta av och med varandra och

hoppas USA blir en stor upplevelse för alla.

Hälsningar från Dalsbruk(+0,8gr.och gråväder

Puss och kram

2010-03-25 @ 14:49:12
Postat av: jess

haha jaa de va ju en himla lättnad!

jadå, vi har de så bra tillsammans =)

hoppas ni får bättre väder snart, å att våren är påväg till er också!

puss å kram

2010-03-26 @ 03:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0