Barnkalas

Vaknade upp i Long Beach i morse. Bakom solglasögonen drog jag senare vidare mot helgens andra kalas; barnkalaset. Denna festlighet hölls på Hot Skates med både barn å vuxna. Till min lycka fann jag min värdfarbrors au pair där.
Kalaset forsatte sen med närmsta släkten hemma, me mat å ännu mera tårta. Lekar, paketöppning å annar bus vart del av firandet.

Trots att jag spenderat hela helgen me mina råbåtar, så fanns ändå begäret kvar att mysa me dom. Så när mörket fallit rullade jag in i Long Beach ännu en gång.
Efter lite film å mys åkte jag å Emma hemåt. Vår signaturmelodi spelades lagom till att vi startade bilen;




Livet ÄR en fest

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klippet du lagt ut funkar inte i Sverige, det är blockerat i Sweden av upphovsrättsliga skäl!!

2010-03-01 @ 17:17:14
Postat av: Evylyn

livet ar en feeest, shalalalalala :D

2010-03-01 @ 19:16:18
Postat av: Emma

Det ÄR en fet jävla FEST! <3

2010-03-02 @ 03:23:29
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0