We're the three best friends that anyone can have

Under några lediga timmar på dagen städade jag mitt rum, eller snarare rensade rummet så mina fina gäster ska få plats här nästa vecka =) Nu har jag slängt ut både möbler å prylar, sååå allt är redo!

Nu kom jag nyss hem från Evylyn. Hon, jag å Emma hade ett kärt återförenad ikväll; inte bara me varann eftersom vi inte setts sen i söndags, utan oxå me våra vänner Stu, Alan, Doug å Phil. SOM vi saknat dom!
Filmen som vi så länge trott att vi sett för sista gången (eller de va ju å ta i, på ngt sätt skulle vi nog lägga vantarna på en ny) hittades av en städerska bakom/under/i soffan! Där vi för övrigt redan letat ett antal gånger..
Hur som helst; The Hangover är åter i våra händer. Lycka

Miss you all, take care
love Jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0