Förberedelser

Fixa, fixa, städa, städa, tvätta, tvätta
ALLT för att min tre bästa vänner ska få plats å trivas i mitt lilla rum. Men nu ska de nog gå!
Jag försöker förstå att dom faktiskt kommer i morrn, på riktigt. De är svårt att föreställa sig när man inte setts på så länge.. Ivrig å otålig är ju milda ord för va jag är just nu. Vill bara att klockan ska springa på så jag får möta upp dom i city, krama om dom å sen riva upp godispåsen/påsarnar(?) för att inta mitt mofflande-av-svenskt-godis-läge. Nej för att lägga fram sanningen så är de inte godiset jag längtar mest efter. De är mina fina underbara härliga vänner.
Jag saknar er ♥

Nu ligger jag i min säng å bloggar medans mellanbarnet leker me mitt hår å provar olika frisyrer.
Lilltjejen hade dansuppvisning för mig idag efter skolan. Så söt!
Ska kolla över packningen nu inför city, så jag kan dra till stranden i morrn på dagen om vädret tillåter!

Nu är dom påväg till Arlanda

Miss you all, take care
love Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0