Shop 'til you drop

Skjutsade de tre små grisarna till mallet idag.
Själv gjorde jag dom sällskap några timmar senare när min värdmamma gav mig resten av dagen ledigt. (förövrigt världens bästa värdmor!)
De vart lite shopping även för mig.. Trots att jag lovat mig själv att tagga ner på pengaspenderandet. Hursom helst köpte jag ett linne å en långklänning. Me andra ord bara nödvändigheter!

Efteråt tog jag me dom till kinastället där de blev middag. Vi gick till djuraffären å klappade vovvar å sen blev glass från Cold Stone i bilen under lite sightseeing, som avslutades me CVS-shopping.
Nu har vi precis gått igenom allas packning. Packat, pressat, kämpat, vägt å vikt. Allt ska nog inom kort kunna transporteras över atlanten utan problem! Tacka gudarna att Marie hade en magisk väska som kunde svälja både hennes packning å en hel del av mina grejjer som jag inte kommer använda nu i sommar.
De är skönt att få så mkt onödigt hemskickat så jag får mindre problem me min packning inför flytten tillbaka till Sverige.

Nu ligger vi utslagna i mitt rum. Ur högtalarna kommer ljuva stämmor av svensk mumsig mysmusik.
Tommy Nilsson - Dina färger va blå kan inget annat än att påminna mig om svensk sommar å ge en viss känsla av saknad. De är vackert.

Miss you all, take care
love Jessica

Kommentarer
Postat av: johan

som sagt.. du kommer behöva en http://www2.nykline.com/liner/container_specifications/img/container.gif

2010-06-17 @ 13:51:02
Postat av: jess

jaa.. man börjar ju bli lite orolig =P

om inte annat får du å pappa ta plumpen å ta en sväng förbi här för å plocka upp lite grejjer. den är ju fruktansvärt lastningsbar oxå! kommer ju kunna skicka hem hur mkt som helst ;)

2010-06-17 @ 14:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0