Oändlig trötthet

Jag har drabbats av oändlig trötthet.. Dagarna suger musten ur en. Jag lever i en värme samt luftfuktighet jag inte är van vid. Att samtidigt ta hand om fyra varma, trötta barn är som att springa den extra milen trots att benen gett vika för länge sen.
Tog me dom till en vattenpark så dom kunde springa runt å kyla av sig i de kalla vattnet. Själv rann jag ut i en svettpöl på en bänk i solen.
Men jag vill inte heller klaga för mkt, för den här värmen är ändå uppskattad, fast kanske ngt mer när man har en pool eller en strand nära till hands. Därav blir de troligtvis ett strandbesök i morrn me dom små liven.

Fikade me världens finaste T3 idag. De va ett tag sen sist.
De är den bästa avslutningen på en jobbkväll är tillsammans me bästaste Emma å Evylyn.

Miss you all, take care
love Jessica



Pratade me Mickis idag, min alldeles egna, fina, fina Mickis.
Saknar dig så himla mkt, å jag önskar jag va hemma hos dig nu när livet inte riktigt går din väg.
Du förtjänar en vändning. Den kommer snart ska du se!
Älskar dig min pärla ♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Åh jag bara älskar den bilden ni är så himla underbara!

2010-06-30 @ 17:49:23
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: mickis

blir alldeles tårögd!!!! älskar dig <3<3<3

2010-06-30 @ 18:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0